Διαφήμιση ή διασυρμός; -Tsapatsoulia is a state of mind -Το «greek summer» στα χέρια του «επιτελικού κράτους» του Μητσοτάκη.

Olympia.gr

Του Νίκου Λακόπουλου

Το ότι το καλοκαίρι δεν είναι εποχή, αλλά «ματιά στα πράγματα» δεν θα το μαθαίναμε ποτέ, αν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός -αναλύοντας το σποτ για τον τουρισμό σε τελετή στο Ζάππειο- δεν έλεγε πως » είναι μια καμπάνια η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά βλέπει και παραπέρα, βλέπει στο ’21, βλέπει στο ’22».

Δείτε την αρχική δημοσίευση 741 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s